HTML

Kilépés a komfortzónából

Friss topikok

  • Hugi65: Mosolyog a szívem, mert a pasik arcán a Te boldogságodat látom visszatükröződni. Márpedig ők vigyo... (2014.11.12. 19:59) Hazatérés
  • Hugi65: Könnyeket csalsz a szemembe. Ez van. Tudtad, hogy ehhez is értesz? Azért egy ölelésre talizunk, ug... (2014.03.25. 16:18) Feltöltődés
  • fqqdk: www.youtube.com/watch?v=OPKQKX5JWqY (2014.03.21. 11:55) Élmények
  • Hugi65: A pancserok, drágám, itt kezdődnek: Mi az a GIMP? A többit majdnem értem. (2014.02.18. 19:48) Dolgok
  • szeppy: @Hugi65: Te vagy az én igazi visszacsatolásom :) Örülök, hogy örülsz! Szeretlek :) (2014.02.11. 21:47) Csapjunk bele a lecsóba!!!

Címkék

Lépések

2013.12.05. 12:01 szeppy

Na, akkor most van vége a nyekergésnek. :) Kirobbantottam magam a rosszból és visszajöttem.

Köszönöm Csilla! <3

Különben is Advent van, az a várakozás időszaka. Még kollégista voltam Kőszegen, amikor az adventi időszakban minden hétfőn összegyűlt az egész koli. Verset mondtunk, énekeltünk és meggyújtottunk egy gyertyát. Ezt az időszakot szerettem a legjobban. Kőszeg gyönyörű, de hóesésben a legszebb. Akkor olyan képeslapos. Egyszer siettem a koliba a gimiből, mert karácsonyi ünnepélyre készültünk és konferáltam a rendezvényen, emlékszem, akkora pelyhekben esett a hó, hogy azóta se sose. Levettem a sapkámat és úgy sétáltam a hóesésben. Olyan hollywoodi volt, hiába, mindig teátrális voltam :)

Szóval a várakozás...most ez van. Várok valami nagyon jóra, mert az benne van a levegőben. Örülök az embereknek akiket itt megismertem, kevesen, de vannak páran, örülök, hogy megyek haza és vár az anyukám, meg a barátaim. Vége a háborúnak, béke van :)

Szép 7végét mindenkinek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kuzdelemazeletkuzdelem.blog.hu/api/trackback/id/tr565676874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása